رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

رکسانا جون و دیدنی رکسانا جون

1392/12/28 12:56
نویسنده : مامان جوجو
576 بازدید
اشتراک گذاری

 سه شنبه عمه پری اس ام اس داد که میخواد بیاد خونمون منم گفتم شام بیایند ولی جواب نداد منم فکر کردم شام نمیاند و قیمه گذاشته بودم که شب اومدند و ما نگهشون داشتیم ولی دیگه تدارک ندیده بودم و شام خوردند و کلی با شما بازی کردند و عمو هم از شما خوشش اومده بود و کلی ازتون عکس انداختم و عمه به خاطر اینکه عمو بیمار بودند و بیمارستان نتونسته بود تو این سه ماه بیاد دیدنت که زحمت کشید و الان که حال عمو خدا رو شکر بهتر شده بود اومدند دیدنت و یه سبزه خوشگل با یه ربع سکه برای شما هدیه دادند که دستشون درد نکنه .اون شب هم خوش گذشت و فیلم عروسی گذاشتیم دیدیم و کلی خندیدیم بعد بابایی عمع اینا رو برد رسوند و این هم عکسهایی که تنهایی ازت گرفتم .

فدات بشم با اون لباس خوشملت

 

جیگری

 

عسلی

 

قربونت برم من که اونجوری نگاه میکنی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رقیه جون
2 مرداد 93 15:07
عزیییییییییییییییییییزمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد