رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

آخرین حمام رکسانا جون در سال 92

1393/1/4 11:56
نویسنده : مامان جوجو
767 بازدید
اشتراک گذاری

جیگرم رو روز پنج شنبه ظهر بردم حمام . مامان فدات بشه که انقدر جیگر شدی .انقدر قشنگ تو آب بازی میکنی . جدیداً یاد گرفتی پاتو بالای لگن سفت نگه میداری و نمی زاری کف لگن . منم با این کارهایی که میکنی میخوام بخورمت . بابا رفته بود سرکار و منم گفتم دخترم رو ببرم حمام تا برای سال جدید تمیز و پاکیزه باشه .قربون دخترم برم که امسال اولین بهارش و میخواد سپری کنه . انشاا..

 

جوجو

 

فدای دخترم بشم من که اونطوری نگاه میکنه

 

جیگر

 

قربون اون روسری سر کردنت بشم من

 

جوجو

 

قربون اون چشمهات .

بعد ناخن هات و گرفتم و بعد برای دختر گلم لاک زدم و منتظر شدیم تا بابایی و بیاد و سه تایی با هم سال جدید رو شروع کنیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamane YaSnA
2 فروردین 93 12:17
بااجــــــــــــــــــــــــــــازه دوست جونی منـــــ** سلام دوست جونيا? واسه فرشته هاتون يک سورپزايز دارم!!!! عيد ميخواين تقويم عکس فرشتتون تو سفره7سينتون باشه؟؟؟!!! اونم چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! باکمترين قيمت و باکيفيت ترين جــــــــــــــا!!! خودتون ببينين من تعريف نميکنم!!!! این نمونه هایی از تقویمها: تم فرشته هــــــــــــــا** تم باب اسفنجی** ................................................... کلوپ من: http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=27970 یا با این شماره در واتس آپ و وایبر یا اس فقط در تماس باشید با من
عاطی مامان آوینا
16 فروردین 93 12:37
سال نو مبارک رکسانا جون.امیدوارم سالی پر از شادی باشه براتون و سلامت کنار هم روزهارو زندگی کنید و رکسانا جون زود زود بزرگ شه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد