رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

لحظه سال تحویل رکسانا جون

1393/1/25 12:50
نویسنده : مامان جوجو
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

اندر دل من مها دل افروز تویی                                    یاران هستند و لیک دلسوز تویی

شادند جهانیان به نوروز و به عید                                  عید من و نوروز من امسال تویی               

اولین سال تحویل رکسانا جون سال 1393 که در حرم حضرت عبدالعظیم ( ع ) سال رو تحویل کردیم و خیلی خوش گذشت . رکسانا جونم شما خواب بودی و قشنگ لحظه ای که سال تحویل شد اون چشمای خوشملتو باز کردی و دوروبرت و نگاه کردی منم اولین بوس 1393 رو نثارت کردم و بعد بابایی بوست کرد و دوباره خوابیدی خیلی باحال بود . امسال من و بابایی سال رو با شما شروع کردیم و لحظه سال تحویل برای سلامتی شما و رسیدن به آرزوهات دعا کردم . یادمه سال تحویل 1392 برای داشتن شما دعا کردم و خدای مهربون دعای منو زود برآورده کرد و عیدی من رو خدا همون لحظه سال تحویل داد . امسال عیدی خدا تو بغلم بود و دعا کردم . خدایا شکرت با این هدیه زیبایی که بهم دادی بهترین هدیه ای که تو تمام عمرم گرفتم همین وروجک دوست داشتنی ماست .

لحظه ای که رکسانا جون خواب بود

 

جوجو

 

لحظه ای که سال تحویل شد

 

سال تحویل

 

قربونت بشم من . سال خوبی داشته باشی دردونه ی من .

بعد مامان جون اینا رو دیدیم و بعد از روبوسی و سال نو مبارکی گفتن اومدیم خونه و بابایی یه تراول عیدی  به شما داد.

 

رکسانا جون

 

جیگر

 

فدات بشم من که قشنگ با دستات گرفتی و محکم گرفته بودی که یه موقع ازت نگیریم . بعد بابایی 2 تا تراول هم به من داد و منم هرکاری کردم بابایی از من عیدی نگرفت و بعد سبزی پلو با ماهی زدیم تو رگ و شما انقدر برای ما بلند بلند میخندیدی و ما هم کلی حال کردیم و اینم عیدی بود که شما به ما دادی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد