رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

عید دیدنی رفتن رکسانا جون

1393/1/25 14:28
نویسنده : مامان جوجو
547 بازدید
اشتراک گذاری

روز اول رفتیم خونه مادر جونو و خاله میترا و پریسا هم اونجا بودند بعد مادرجون 5 تا تراول به شما و 1 تراول به من و برای بابا هم پیراهن عیدی داد و دایی هم نبود رفته بود شمال بعداً که برگشت با مادرجون اومدند خونمونو مادرجون دوباره به شما پول داد گفت اولین باره سال جدید اومدم خونتون عیدی رکسانا س و دایی هم 2 تا تراول داد و بعد ما رفتیم خونه دایی جون فرامرز و بعد میخواستیم بریم خونه عمو محمود که نبودند و اومدند اونجا همه رو دیدیم و بعد شام رفتیم خونه مامان جون اینا و بعد عمه برای شما یک دست لباس و عمو پول و مامان جون یه پلاک طلا و به من و بابا هم یکی 1 تراول دادند دست همگی درد نکنه . بابا هم به مادرجون و مامان و بابا و باباجون و آقا جون و عزیز جون یکی 1 تراول داد . خدا انشاا.. به همگی برکت بده به پول بابا هم برکت بده انشاا.. . شش روز اول بابا سرکار بود و زیاد نتونستیم عید دیدنی بریم خونه عمو ها و دایی های بابا و آقا میثم اینا و علی سپیدی و عمه فرشته مامان و فاطمه دایی رفتیم دایی اینا هم نبودند . یه شب هم 3تایی رفتیم سینما و فیلم چ رو دیدیم قشنگ بود و گریه دار درمورد شهید چمزان بود . اولین باری بود بردیمت سینما اون هم چه فیلمی جنگی و صدا دالبی و همش تیر و خمپاره میزدند و شما هم همش می پریدی و یه جا سینما ساکت بود و شما داشتی انگشتا تو میخردی و یک ملچ ملوچی راه انداخته بودی تو سینما که بیا و ببین اون شب هم خیلی خوش گذشت .خونه خاله فهیمه اینا و دایی هنوز نرفتیم آخه تو عید یا اونا مسافرت بودند یا ما هنوز هم وقت نکردیم بریم . هر وقت رفتیم عکسشو میزارم .

 

1393

 

اینم سال 1393 که نعل اسب خریدم آخه ساله اسبه انشاا.. سال خوبی باشه

 

هفت سین

 

اینم عکس هفت سین مون

 

عشق

 

فدات بشم من

 

همه کس

 

قربون چشمات

 

جوجو

 

فدای اون دست و پاهات بشم من با اون لاک های خوشملت

 

عسل

 

وای قربون اون ناز و ادات

 

دخترم

 

چشمات و بخورم .اینجا شام خونه عمو محمود بودیم

 

رکسانا

 

دورت بگردم با اون نگاه کردنت

 

جیگری

 

فدای خوابت که انقدر ناز میخوابی و مثل فرشته ها میمونی

 

جیگر

 

فدات بشم من که انقدر تیزی و قشنگ به دوربین زول میزنی

 

همه کس

 

قربون اون لپهات بشم من . خونه مامان جون وقتی عیدی بهت دادند

 

قشنگ من

 

دورت بگردم با اون لباس خوشملت

 

عشقم

 

عشقم قربون اون نشستنت بشم من

 

خنده جیگر

 

فدای خنده هات . گلم میرفتیم مهمونی شب که میومدیم خونه ساعت 12 تازه شروع میکردی برای من و بابا حرف زدن و شیرین کاری کردن و دلبری کردند آخرش هم میخندیدی برامون انقدر میخندیدی که گریت میگرفت اینم یه نمونش .دورت بگردم با اون خنده های شیرینت .فیلم هم گرفتم از خنده های شیرینت که بزرگ شدی میدم ببینی .

 

جوجو

 

قربون دختر خوش خوابم بشم من . اینم عشقم تو سینما که با اون صدا خوابش برده بود .

 

ناناز

 

الهی قربونت بشم من که اخم کردی

 

تمرین

 

اولین تمرین رکسانا جون در سال 93 . قربونت برم با اون چروک های پیشونیت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد