رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

اولین حمام رکسانا جون در سال 93

1393/1/25 16:12
نویسنده : مامان جوجو
640 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از اینکه بریم مسافرت شما رو بردم حمام. انقدر خانم بودی و جیگر که میخواستم بخورمت . تازه با پاهات که بازی میکردی هیچی یاد گرفته بودی با دستات هم میکوبیدی به آب . قربونت برم من .

 

حمام جوجو

 

فدای تو با اون دستات

 

زبون رکسانا

 

قربون تو که انقدر قشنگ با زبونت بازی میکنی

 

نفس من

 

بعدش هم خوابت برد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان جونم (سوگند من)
26 فروردین 93 1:58
سلام مامی رکسانا رکسانو با افتخا لینک شد شما نمی خواهی سوگند مامان و لینک کنید
مامان جوجو
پاسخ
سلام مامان سوگند . چشم حتماً
رقیه جون
2 مرداد 93 14:58
قربونت بشم من که انقدر جیگری . فدات بشم من
fatima
29 شهریور 93 11:22
سلام عزیزم کوچولوی خیلی نازی داری به من حتما سر بزن منتظر حضور گرمت هستم نظر یادت نره.... منتظرما.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد