رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

عکسهای دیگه از رکسانا جون

1393/8/3 13:20
نویسنده : مامان جوجو
2,236 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم من عشقم یه سری دیگه عکس برات میزارم که وقت نکرده بودم کار کنم عشقم .

 

 

عزیزه دلمی با اون نگاه کردنت اینجا خونه مادرچون اینا بودیم که با زندایی و آبجی زینب و آبجی رقیه و آبجی حنانه رفتیم پارک بقیه خونه بودن . یه دوری زدیم و هوایی خوردیم و از شما عکس انداختم عشقم .

 

 

فدای تو بشم من با اون چشمهای خوشملت و با اون نگاه کردنت به دوربین همه کس من . از بس ازت عکس انداختم دیگه ماهر شدی و تا میخوام عکس بندازم سری زول میزنی به من با اون چشمهای نازت . اینجا رفته بودیم خونه مامان جون و دوست من فائزه جون اومد که این عروسکی هم که پیش شما نشسته دختر خاله فائزه جونه که اسمش هم نازنین زهرا و واقعاً نازه من خیلی ازش خوشم اومد و شما جیغ میزدی و نازنین زهرا از جیغ شما ترسید و گریه کرد عزیزم .

 

 

عشق من اینجا بابا شب کار بود و من و شما داشتیم با هم بازی میکردیم که منم شما رو میخندوندم بعد ساکت میشدم یواشکی و زیر چشمی نگام میکردی که چرا ساکت شدم . یعنی وروجکی شدی که نگو . قربون این کارهاتم من .

 

 

عزیزمی با اون خنده ی خوشملت . عشقم اینجا با خاله سمانه رفتیم خونه باباجون دایی میثم یعنی حاج آقایی که من خیلی دوسش دارم . این تو بالکن خونشونه که خیلی هم با صفاست و خیلی حال داد .

 

 

وای میخورمت با این خندت . جیگرمی اینجا خونه مادرجون بودیم و با مادرجون شما رو گذاشتیم تو ماشین لباسشویی و ازت عکس انداختیم انقدر خوشت اومد و کلی ذوق کردیم .

 

 

خیلی جیگری همه کس من .

 

 

اینجا هم یه روز دیگه خونه مادرجون اینا بود که با هم بازی کردیم و ازت عکس انداختم . خونه مادرجون اینا چون بیشتر وقتها کسی نیست و مادرجون تنهاس بیشتر وقت میکنم باهات بازی کنم و ازت عکس بندازم فدات شم .

 

 

عشق من اینجا تو خونه خودمون بودیم و من رفتم اتاق خواب و شما سری اومدی دنبالم و چشمت خورد به این کابلها که ازشون گرفتی و با اون لب و لوچ خوشملت از خودت صدا در می آوردی فدای اون نشستنت بشم من . فدات بشم من که انقدر قشنگ لبهات و غنچه میکنی و میگی هو محبت

 

 

قربونت برم من اینجا هم پات درد گرفت و نشستنت رو عوض کردی فدات بشم من .

 

 

اینجا هم خونه مادرجون بودیم و مادرجون رفته بود حمام که تا شما دیدی دیگه تحمل نکردی و گیر دادی که بری حمام منم دیدم هوای حمام مادرجون اینا خیلی خوبه و آب حمامشون خیلی داغ این شد که بردمت و آب بازی کردی و منم ازت فیلم گرفتم که خیلی هم فیلمتو دوست دارم چون خیلی قشنگ بازی کردی و ازت عکس انداختم و آب بازی کردی و بردمت بیرون .

 

 

اینجا هم با حوله مادرجون خشکت کردم و ازت عکس انداختم . قربونت برم با اون مژه های خیست .

 

 

اینجا هم خونه خودمونه عشقم .

 

 

اینجا هم تو حموم خودمونه که شما رو بردم و آب بازی کردی . اون ماهی که دستته عزیزم اولین خریدی بود که خودت انجام دادی و من دوسش دارم .

 

 

جیگرتو بخورم من که بزرگ شدی و دیگه با تن پوشت خشکت میکنم عشقم .فدای اون خنده هات بشم من که به آدم روحیه میدی برای بهتر زندگی کردن .

 

 

عاشق بچه هایی بودم که پاهاشونو میخوردن یه روز پاهات رو دادم دهنت که بابا علی گفت نکن پاهاش درد میگیره گفتم نه دختر من باید مثل مامانش ورزشکار بشه . بعد فدات بشم من که سری یاد گرفتی و پاهاتو خوردی دوست دارم بخورمت تو این حرکت .

 

 

اینم یه روز دیگه از پا خوردن شماست . عشقم من از وقتی شما یاد گرفتی چهاردستوپا بری خونمونو با تاتمی نرم پوشوندم که یه موقع پاهات اذیت نشه فدات شم .

 

 

عشقم داشتم برای بابا مدارک قسط رو آماده میکردم که شما وروجک بازیت گل کرده بود و در عرض چند ثانیه که حواسم بهت نبود گارانتی یخچال رو برداشته بودی و داشتی میخوردی که ازت گرفتم این آبیهایی که دور لبت بود آثار کارت گارانتی یخچالمون بود فدات بشم من با این کارهات عسلم .

 

 

فدات بشم من عشقم که شما رو میخواستم بزارم مهد تا هم شما عادت کنی هم من اذیت نشم شما رو از مرداد تا ساعت 11.30 گذاشتم مهد یعنی یک ماه زودتر گذاشتم تا هم شما عادت کنی هم من از کلاسهای تابستانی استفاده کنم . رکسانا جون شما انقدر قشنگ روز اول رفتی بغل مربی که من موندم ولی من مثل مرغ پر و بال کنده بودم طوری بود که میشستم تو ماشین گریم گرفت و همش میگفتم وای رکسانا نیست چند روز اول خیلی اذیت شدم تا اینکه کم کم عادت کردم البته الان هم که 3 ماهی گذشته باز روزها و ساعتهایی هست که خیلی اذیت میشم ولی فدات شم من بخاطر رفاه و آسایش شماس که میام سرکار عشقم . قربونت برم که درک میکنی . اصلا با مهد رفتنت مامان رو اذیت نکردی و انقدر تو مهد دوست دارن که نگو با همون روز اول دل همرو بردی . خدا رو شکر خیلی راضی هستم البته یک هفته تموم تو اینترنت و کل اینجا رو زیر و رو کردم تا این مهد امن و برات پیدا کردم که خیلی راضی هستم . اینجا با شما و بابایی رفتیم تا برای شما یعنی برای مهدت از بهار خرید کنیم که اینجا از مترو اسنک خریدیم و تو پارک خوردیم که ازت عکس انداختم فدات بشم من .

 

 

الهی قربون تو و خستگیهات برم من . عشقم عادت داشتی که تو گهوارت بخوابی طوری عادت کرده بودی که میرفتم مسافرت باید حتما تو رو توی پتو تاب میدادم تا میخوابیدی . ولی از وقتی رفتی مهد روالت تغیر کرد سر ساعت 7.30 صبح از خواب بیدار میشدی و از مهد که تحویلت میگرفتم میومدی خونه قشنگ 2.3 ساعت میخوابیدی منم به کارهام میرسیدم خیلی خوب بود . اینجا داشتیم ناهار میخوردیم که بهت گفتم برو اونجا لالا کن تا اینو بهت گفتم رفتی سرت رو گزاشتی رو بالش و سریع بیهوش شدی . من و بابایی انقدر خندیدیم گفتم الهی بمیرم چقدر بچم خسته شده که سری خوابش برد و منم این عکس و یادگاری انداختم .

 

 

عشقم اینجا رفتیم خونه نرگس خانم که تازه نون گرفته بود و به شما تعارف کرد که آبروی ما رو بردی چنان نون میخوردی که انگار صد ساله چیزی نخوردی چشمک

 

 

اینم یه عکس دیگه همه کس من .چشمک

 

 

اینجا هم باز مسافرت بودیم و شما تو خواب ناز فرشته ی من .

 

 

اینجا عمو محمود عینک گذاشت رو چشمات . شما هم راحت میزاشتی هر بلایی دلمون بخواد سرت بیاریم .

 

 

اینها هم عکسهای آتلیه ای شماس که قول داده بودم بزارم .

 

 

 

اینجا هم پرفسور کومچولو شدی عشقم .

 

 

این با پتوی خودته که من گفتم دوست دارم با پتوش هم عکس  بندازی .

 

 

قربونت بشم من که انقدر جیگری .

 

 

فدات بشم که داشتی دکور رو میخوردی .

پسندها (5)

نظرات (2)

فروش ویژه گوشی موبایل طرح آیفون 5 با سیستم عامل اندروید
3 آبان 93 14:19
چه عکسای نازی. خدا نگهش داره براتون. این هم لینکی که گفتم. ما که بچه داریم برامون همینا خیلی ایده آله . مدلای ارزون تر هم داره خیلی عالی بود با پست اومد دم در خونه پولش رو دادم گرفتم. من گلکسیشو خریدم ولی این بالاتره.
مامان جوجو
پاسخ
ممنون عزیزم . نظر لطفته . فدات گوشیم s5 فعلا گوشی لازم ندارم ولی چشم ممنون از لطفتون.
مامان نازیلا
5 آبان 93 10:19
سلام عزیزم . چه دخمل نازی داری . خدا حفظش کنه . اگه دوست داری تبادل لینک کنیم
مامان جوجو
پاسخ
سلام عزیزم ممنون نظر لطفتونه . چشم حتماً
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد