رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

رکسانا جون و ماهگردهاش

1393/8/15 11:26
نویسنده : مامان جوجو
941 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان از روزی که بدنیا اومدی تمام ماهگردها رو برات جشن گرفتم و کیک تولد گرفتم و به عشق شیرینی وجودت و به عشق خودت شادی کردیم . اولین جشن شما رو مامان جون و باباجون وقتی شما 13 روزت بود گرفتند خونه خودشون و همه رو دعوت کردند و شام و خود مامان جون درست کرد که دستشون درد نکنه همه با شما عزیزه دلم عکس انداختند و خیلی خوش گذشت شما هم ساکت و آروم بودی و بیشترش خواب بودی فدات بشم من .

 

 

اینجا بابایی بغلت کرد و ازتون عکس انداختم .

 

 

فدات بشم من که ناز خوابیدی .

 

 

دومین  جشن شما که چهل روزگی تون بود کیک خریدیم و رفتیم خونه مامان جون اینا ولی ازتون عکس نگرفتم عشقم .

 

 

دومین ماهگرد عشقم و خونه خاله فهیمه جون گرفتیم و مادرجون و دایی و خاله براتون هدیه گرفته بودن و شما هم بچه خوبی بودی و خیلی خوش گذشت .

 

 

فدات بشم من سومین ماهگرد شما رو خونه مادرجون گرفتیم و همسایه ها رو دعوت کردیم و به همه گفتم کسی هدیه نگیره بخاطر رکسانا جون ماهگرد میگیرم و میخوام دور هم باشیم که نرگس خانم و سکینه خانم و فضه خانم و دخترش اومدن که خیلی هم خندیدیم و کلی خوش گذشت .

 

 

قربونت بشم من که انقدر جیگر شدی فدات شم .

 

 

فدای اون نگاه کردنت عزیزم .عاشق این تریپتم فدات . من و شما و بابایی این ماهگردتو خونمون گرفتیم و بعدش بابا شب کار بود و رفت و منم چندتایی ازت عکس انداختم .

 

 

عشق من چنان نگاهی میکردی و میخواستی کیکتو با انگشتای خوشملت ترتیبشو بدی فدات بشم من .

 

 

بابایی نبود و منم حسابی اذیتت کردم اگه بابا بود میگفت یه عکس بسه خجالت آخه همیشه میگه عشق و اذیت نکن نمیدونه که جیگر من به مامانش رفته و مثل مامانش عاشق عکسه فدات بشم من .

 

 

اینجا هم خونه مادرجون بودیم .بزرگتر شدی و خانم تر الهی قربونت برم من .

 

 

فدای اون نشستنت بشم من همه کس من .

 

 

اینجا هم خونه خودمون بودیم و سه تایی که میخواستی ترتیب کیکت و بدی .

 

 

فدای اون مردونه نشستنت بشم من که اینجا فقط یه قلیون کم داری نفس من .

 

 

قربونت برم من که نزاشتم خرابکاری کنی و با حسرت نگاه میکردی .

 

 

عزیزم روز عید غدیر 21 مهر دو روز زودتر ماهگرد دهم شما رو با جشن دندونیت یکی کردم عشقم .

پسندها (5)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد