رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

اولین سالگرد ازدواج مامان وبابا

1392/11/7 18:28
نویسنده : مامان جوجو
280 بازدید
اشتراک گذاری

رکسانا جون تو اولین سالگرد ازدواج مامان و باباش 42 روزش بود. رکسانا جون هدیه ای بود که خداچون من و علی روخیلی دوست داشت تو اولین سالگرد ازدواجمون بهمون هدیه کرد . ما هم خدا رو تا آخر عمر بخاطر این هدیه دوست داشتنی شکر می کنیم این بهترین و عزیزترین هدیه ای که هر دو تامون تا آخر عمرمون گرفتیم همین رکسانا جون بود .

این هم عکس کیک سالگرد ازدواج من و علی که اونی هم که داره از بالا میاد رکسانا جونه که تا چند سال دیگه اون هم یک غو کامل میشه

کیک سالگرد ازدواج

این  هم رکسانا جون که تعجب کرده تو اولین سالگرد مامان و باباش هست

تعجب رکسانا

این هم عکس بعدی رکسانا جون که تعجبش بیشتر شده و میخواد بهمون تبریک بگه

تعجب بیشتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فهيمه
17 بهمن 92 13:19
ماماني انشااله مباركتون باشه.واقعا خداخيلي دوستت داشته كه تواولين سالگرد ازدواجتون اين هديه زيبا ودوست داشتني روبهتون داده.خيلي براي خداعزيزبودي كه نعمت مادرشدن روبهت داده، عزيزم دوستت دارم.انشااله هميشه شاد باشيد
مامان جوجو
پاسخ
قربونت برم مرسی . آره واقعاً انشاا.. خدا به هرکسی که مثل من انقدر بچه دوست داره زود بهش بده .قربونت برم منم دوست دارم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد