رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

جشن 3 ماهگی رکسانا جون

1392/12/25 14:36
نویسنده : مامان جوجو
257 بازدید
اشتراک گذاری

3 ماهگیت مبارگ گلم . الهی من فدات بشم که بزرگتر و خانم تر شدی . چهارشنبه رفتیم خونه مادرجون و قرار بود سومین ماهگرد دخترم رو اونجا بگیریم .زنگ زدم خاله فهیمه که چون کلاس زبان داشت نتونست بیاد منم از قبل نگفته بودم که هماهنگ کنه . بعد به فضه خانم گفتیم به دخترش هم بگه ، به نرگس خانم و سکینه خانم و معصوم خانم و مهدیه و سعیده هم گفتیم ساعت 3 بیان خونه مادرجون . ساعت 3 یکی یکی اومدن و خیلی خوش گذشت و کلی خندیدیم و کیک و چای و دور هم خوردیم و کلی حال کردیم .

شما رو خواب کردم که اونا میان سرحال باشی

 

جیگر

 

مامان فدات بشه که انقدر مهربونی و برام میخندی

 

جوجو

 

فدای ناز کردنت بشم من

 

جیگری

 

بعد از اینکه ناز کردی من و مادرجون بهت خندیدیم

 

عسل

 

شما هم دیدی ما بهت میخندیم شما هم زدی زیر خنده .

راستی مادرجون رفت شاه عبدالعظیم و زحمت کشید این کیک و برای شما خرید آخه من و شما با بابایی رفتیم و 8 صبح شیرینی فروشی باز نبود و مادرجون زحمت کشید و خرید بعد گفت این خوشگل بود که پسرونه بود و فوتبالی بود منم خندیدم و گفتم همه که فکر میکنند این جوجوی ما پسره کیک 3 ماهگیش هک پسرونه شد . مامان فداش بشه .جیگر مامان الهی تولد صد سالگیت گلم امیدوارم اونموقع هم همینطوری برام بخندی همه کس مامان . باورم نمیشه که گلم 3 ماهه که پیشمه . چقدر زود میگذره انگار همین دیروز بود که از خدا میخواستیم شما رو صحیح و سالم به ما بده . خدا رو شکر خدا رو صد هزار مرتبه شکر که همچین نعمتی رو به ما داد . انشاا.. هر کسی مثل ما بچه دوست داره خدا هر چه زودتر بهش بده انشاا..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فهيمه
25 اسفند 92 18:57
قربونش بشم من اينقدرعشقه
مامان جوجو
پاسخ
فدات خاله جون
خاله فهيمه
25 اسفند 92 19:03
حيف شد نتونستيم بياييم امتحان زبان داشتم.انشااله برادفعه هاي بعدي خودم چاكرتم هستم
مامان جوجو
پاسخ
فدات خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد