رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

اسم جوجو ای

1392/4/26 11:17
نویسنده : مامان جوجو
482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه کس مامانی قلب

الهی مامانی فدات بشه که دلم برات تنگ شده .

جوجوی من دخمل شد و من تو این یک هفته داشتم برای جوجوم اسم انتخاب می کردم . هر روز تو اینترنت می گشتم و اسمهایی که خوشم می اومد و می نوشتم رو برگه و بعد از ظهر می بردم تا بابایی ببینه و اونهایی که دوست داره رو انتخاب کنه یعنی کارمون تو این یک هفته این بود چقدر هم سخت بود تا برای دخمل گلم اسمی رو انتخاب کنیم که برازندش باشه و وقتی بزرگ شد خودش هم خوشش بیاد و نگه این چه اسمی بود برام انتخاب کردید خوشمزهاز مادرجون اینا و مامانی اینا هم می پرسیدیم هر کدوم نظر خاص خودشونو می دادن . خلاصه بعد از یک هفته تو همه اسمهایی که نوشته بودیم دونه دونه اونهایی که دوست نداشتیم رو خط می زدیم و اونهایی که دوست داشتیم دورش خط می کشیدیم تا از 30 تا اسم رسید به 3 تا از اون 3 تا اونی که بیشتر دوست داشتیم رو اول نوشتیم و به دو خانواده زنگ زدیم و نظر همه رو پرسیدیم و بیشتر از اونی که خودمون انتخاب کردیم خوششون اومد اونم اسمی بود که من و بابایی انتخاب کردیم و چیزی نبود جز رکسانا جونم . الهی مامان فدات بشه که اسمت هم مثل خودت خوشمله انشاا.. که خودت هم خوشت بیاد . متفکر

رکسانا یعنی ستاره کوچک ، روشنایی . من که خیلی اسمتو دوست دارم . منتظرم تا بیایی و بغلت کنم و بوست کنم و انشاا.. مثل اسمت روشن باشی و زندگیت هم روشن باشه و مثل ستاره همونطور که تو زندگی من و بابایی درخشیدی تا آخر عمرت بدرخشی فدات شم .

رکسانای مامان بوس ماچ

تو مطلب بعدیم برات می نویسم رکسانا از کجا اومده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

حانیه
27 تیر 92 2:39
سلام امیدوارم فرزندی که تو راهه وقتی به دنیا میاد سالم باشه و در کناربمونه راستی به وبلاگ گل پسر سری بزن و نظر بذار
محراب و مليكا
27 تیر 92 8:53
سلام دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . بازم ممنونم http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان شايان و پرنيا
27 تیر 92 9:34
عزيزم اميدوارم ني ني خوشگلت به سلامتي به دنيا بياد ركسانا اسم خويلي خوشگليه مباركه دوست خوبم دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده لطفا به وبلاگم بيا و اگه از عكسش خوشت اومد كد 128 رو به شماره 3000574455 ارسال كن ممنونم
خاله الهام
27 تیر 92 9:41
رکسانا (Ruxana) و یا همان رکسانه تلفظ یونانی نامش است. نام او روشنک است، یعنی ستاره ی کوچک. خیلی ها فکر می کنند او دختر داریوش سوم است؛ اما او دختر وخش اورد، فرماندار باختر و یا همان سغد که جایی نزدیک به سمرقند امروزیست بود.
خاله الهام
27 تیر 92 9:41
ﺭوﺷﻨﮏ،رﮐﺴﺎﻧﻪ،از ﺷﺨﺼﯿﺘﻬﺎﻯ ﺷﺎﻫﻨﺎﻣﻪ، ﻧﺎﻡ دﺧﺘﺮ داراﺏ و ﻫﻤﺴﺮ اﺳﮑﻨﺪر ﻣﻘﺪوﻧﯽ
خاله الهام
27 تیر 92 9:42
چه اسم قشنگي انتخاب كرديد ماماني ركسانا جوني زودتر بيا ديگه
خاله الهام
30 تیر 92 10:13
سلام گلم براي سه شب قدر ختم قرآن داريم اگه جزء خواستي بيا پيشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد