رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

اولین عشق وابراز محبت رکسانا به مامانش

1392/5/2 10:27
نویسنده : مامان جوجو
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رکسانا جونم قلب

خوبی مامانی ، مامانی فدات بشه که دلم برات تنگ شده . عزیزم این چند روز سرم خیلی شلوغ بود و درگیر بودم بابایی سر کار بود که طی اتفاقی مچ پای راستش آسیب دید و این چند روز همش دکترو بیمارستان بودیم که خدا بخیر گذروند و مشکل حل شد و چیزی نبود ضربدیدگی بود که بابایی درد و تحمل میکرد و به من هم نمی گفت درد داره ولی من می فهمیدم الهی بمیرم بابایی این چند روز عذاب کشید تا الان خیلی بهتره و دردش هم کم شد به خاطر این بود که مامان بی وفا شد و برات ننوشتم آره فدات شم ابله

جیگر من رکسانای من دیگه داره خانوم میشه و بزرگ میشه مامان فداش بشه که تا الان حرکاتاش کوچیک بود و مثل ماهی و ریز ریز بود قشنگ قشنگ حس نمیشد دیشب حالم خیلی بد بود و گلاب به روت عزیزم حالم بهم خورد خیلی هم بد جور بود گلومو شکمم درد گرفت احساس خفگی می کردم بعد شام آوردم هرکاری کردم نتونستم بخورم گشنم بود ولی نمی تونستم بخورم بعد همونجا دراز کشیدم ولی از درد اشکام میومد بابایی هم ناراحت شد و گفت بریم دکتر گفتم نه همه اینها طبیعیه عزیزه دلم درد کشیدن برای شما و تحمل کردنش بخاطر دختر نازنینم هم حس خوبی بهم میده فدات شم ،بعد همون موقع شما دختر گلم دلت برای مامانی سوخت و یه حرکتی کردی حرکتی قشنگ و واضح و زیبا 3 بار پشت هم همون حرکت و کردی و منم خندم گرفت و اشک و لبخند با هم اومد سراغم و جالب بود و گفتم پدرسوخته حرکت کرد بابایی هم سریع دستش و گذاشت که حس کنه ولی شما همون 3 تا حرکت و کردی و فقط میخواستی مامانو بخندونی و ابراز محبت کنی چون بخاطر شما گریم گرفته بود شما هم عذاب وجدان گرفتی و دلت سوخت الهی قربونه دل کوچیک ولی بزرگت بشم من خجالت راستی وقتی اونطوری حرکت می کردی دلم هوری می ریخت پائین وقتی مادر بشی می فهمی و درک می کنی چی میگم گلم . انقدر شیرین و دوست داشتنی بود که نگو .

مامان فدات شه دوست دارم و می بوسمت گلم بامن حرف نزن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله الهام
2 مرداد 92 8:54
سلام دوست خوبم ميخواستم خواهش كنم اگه براتون امكان داره عكس آرتميس كوچولو رو بزاريد توي وبتون تا دوستهاي شما هم بهش راي بدن يا اگه تونستيد لطفا به دوستها وآشناهاتون بگيد بهش راي بدن اميدوارم اين مهربونيتونو بتونم جبران كنم رقابت خيلي شديد و تعداد ني ني ها هم خيلي زياد شده البته ببخشيد كه اينو ازتون خواستم البته اگه براتون امكان داشت
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 1:04
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی امیدوارم نی نی به سلامتی دنیا بیاد
مامان زری
12 مرداد 92 13:00
خواهش خواهش سلام خاله جون من دوست دارم تو مسابقه نی نی شکمو برنده بشم،میشه بهم رای بدین.کد 726 به 20008080200 اس بزنید لطفا راستی به وب من هم سر بزنید اگه دوست ذاشتید با هم دوست بشیم برام یه نظر بزارید.بازم ممنون
خاله الهام
16 مرداد 92 18:26
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود عید شما مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد