رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

عکس العمل قشنگ رکسانا جون

1392/12/10 17:11
نویسنده : مامان جوجو
152 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه دوشنبه ها میرفتیم خونه مامان جون ولی این هفته چون میخواستم برم دکتر نرفتیم اول شما رو بردم چکاب چون بابا علی سرماخورده بود گفتم خدانکرده شما مریض نشده باشی و بعد رفتیم و شما رو معاینه کرد که خدا رو شکر سرمانخورده بودی بعد منم رفتم دکتر پوست که ببینم مراقبتی نیاز ندارم بعد دکتر شما رو دید و خندید و گفت هروقت خواستی عروس بگیری یه بار دیگه بیا لیزر منم خندیدم و گفتم دختره دکتر هم خندید و گفت شکل پسرهاست . بعد اومدیم خونه و کلی با هم بازی کردیم شما تازه یاد گرفتی و وقتی باهات حرف میزنم اگه سرحال باشی قشنگ جواب میدی الهی قربونت برم که زورمیزنی تا حرف بزنی . خلاصه خیلی قشنگ عکس العمل نشون میدی . زنگ زدم مادرجون بشنوه اول فکر کرد امیرحسنی بعد که فهمید شمایی کلی ذوق کرده و گفت ماشاا.. . بعد زنگ زدم مامان جونت که بشنوه و اون هم نبود و برای عمه فاطمه گفتی و اون هم ذوق کرد و زنگ زدم خاله که اونا هم خواب بودن و گوشیشونو کشیذه بودند من مثل ندید بدیدا کلی ذوق کردم و دوست داشتم همه بشنون . خیلی باهال بود یکی من میگفتم یکی شما دوباره من و باز هم شما خیلی قشنگ بود بابا علی هم کلی حال کرد . فیلم گرفتم که بعداً برات میزارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فهيمه
11 اسفند 92 13:37
قربون ركسانا بشم كه اينقدر جيگر شده عشقم.فداي صداش
مامان جوجو
پاسخ
ممنونم خاله جون
❤ملکه بنیتا❤
13 اسفند 92 19:19
testersite.mihanblog.com عزیزم میتونی عکسارو که گرفتی از این ادرس سفارش بدی جیگر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد