رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

غربالگری دوم

1392/4/9 9:48
نویسنده : مامان جوجو
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه کس مامان و بابا قلب

جوجو ، دکترم برای تاریخ 5 آزمایش نوشته بود منم اون روزو مرخصی گرفتم که راحت برم آخه آزمایشگاه دور بود دیگه 2 ایستگاه مونده به ونک آزمایشگاه نیلو چون خیلی خوب تعریفشو شنیدم و  واقعاً کارشون خوبه می رم اونجا آخه جوجویی ما ارزششو داره. صبح زود با بابایی رفتم مترو از اونجا رفتم یعنی بابایی می گفت با آژانس برم ولی من گفتم حالا که حالم خوبه با مترو میرم ماههای بعد با آژانس میرم . با اینکه می دونستم ناشتایی نمی خواد ولی از ترسم بازم چیزی نخوردم که یه موقع این همه راه نرم بعد بگه باید ناشتا باشی . از گشنگی داشتم ضعف میکردم ولی نخوردم تا رسیدم و حساب کردم و ازش پرسیدم گفت : ناشتایی نمی خواد منم که با خودم بیسکوبیت برده بودم نشستم و خوردم یه کم رو اومدم بعد رفتم آزمایش دادمو و رفتم که برم سیدخندان دندانپزشکی ساعت 11 رسیدم و نوبت گرفتم و منتظر شدم خانم دکتر دندونامو دید و گفت یه کم پوسیدگی داری ولی بیشتر مواظب دندونات باش تا بعد از زایمان بیا و منم برگشتم رفتم مترو اومدم خونه ناهار خوردم و خوابیدم . جواب آزمایشمم 10 باید بگیرم انشاا.. که سالم باشیو این آزمایشمم مشکلی نداشته باشه .راستی قبلاً که بهت گفته بودم همه میگن عزیزه دلم پسمله ولی مامانی میگه شما دخملی . البته اینا حدسه شما هر چی که باشی من و بابایی رو تخم چشمامون می زاریمت و می پرستیمت چون تو رو دوست داریم هر چی که باشی متفکر

فدات بشه مامان،مامانی می بوستت بامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد