رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

جوجوی ماهی من

1392/4/11 16:24
نویسنده : مامان جوجو
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه هستی مامان قلب

جوجوی من دلم برات تنگ شد فدات شدم . اومدم بهت بگم دیشب برای اولین بار قشنگ حست کردم مثل ماهی تو شکم مامان اینور و اونور می رفتی قشنگ مثل ماهی که شنا میکنه انگار همه دنیارو بهم دادن تازه هی به بابایی می گفتم دستت و بزار ببین قلب بچمو چطوری می زنه بابایی هم دستش و می زاشت و نمی دونم راست یا دروغ می گفت آره . ولی تو شکم بابایی نیستی که بدونه چه حالی داره . الهی مامان فدات بشه که انقدر شیرینی .

می بوسمت زندگی مامان بامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله الهام
18 تیر 92 10:11
واي ماماني بخورم اين جوجوي نيومده رو چقدر شيطونه از اونها ميشه كه از ديوار راست بالا ميره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد