رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

رکسانا جون و خونه تکونی

1392/12/25 15:13
نویسنده : مامان جوجو
485 بازدید
اشتراک گذاری

بهت قطره دادم تو هم جدیداً یاد گرفتی و لبهات رو فشار میدی رو هم و با دهنت صدا درمیاری و با آب دهنت به قول بابایی بادکنک درست میکنی . الهی قربونت بشم من که انقدر بامزه میشی این حرکت و انجام میدی قیافت خوردنی میشه. موهای دخترم رو فشن کردم و دادم بالایی اینم عکسش .

قربونت بشم که تعجب کردی

 

جوجو

 

سال جدید نزدیک است و همه دارن خونه تکونی میکنند . خونه ما تمیزه چون مادرجون آذر ماه قبل از اینکه شما بدنیا بیای اومد و خونه تکونی عید امسال ما رو زودتر انجام داد که دستش هم درد نکنه . ولی نمیدونم این همه خاک از کجا میاد ما نه پنجره باز میکنیم هم اینم که پرده های خونمون کلفته ولی باز هم هر روز باید گردگیری کنم . بعد گفتم عید دیگه منم کار کنم . البته با شما نمیشه خیلی کار کرد چون میخوای همش پیشت باشم و باهات حرف بزنم این شد که هر وقت خوابی کوتاه کوتاه کارها رو انجام میدم . رفتم سراغ آشپزخونه که بیدار بودی و منم گفتم ببرمت تا کمکم کنی . فدات بشم من کی شما میای و میگی مامان بده من تمیز کنم . الهی قربون دخترم بشم من .

هم داشتم با شما حرف میزدم هم ظرفهای حبوبات رو تمیز میکردم

 

رکسانا

 

قربونت بشم من که اینطوری نگاه میکنی و با خودت میگی مامان داره چیکار میکنه

 

رکسانا جون

 

اینجا آوردمت تا باز بذارمت که بازی کنی

 

جوجویی

 

قربون اون زبون کومچولوت بشم من که قشنگ درش میاری

 

جیگری

 

اینجا هم دیگه خسته شدی و خوابت برد و منم به کارهام رسیدم . بابایی هم اومد و فرش ها و مبل ها رو شامپو فرش کشید و تمیز شدن . اینم از کارهای عید امسال ما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دلنیا
24 اسفند 92 19:54
عزیزم چقد نازی ماشالله.فدای چشات.خوشحال میشم به وب دلنیاجونم بیاین.
مامان جوجو
پاسخ
فدات چشماتون ناز میبینه . وای دلنیا جونو دیدمماشاا.. نازو خواستنیه . چه چشمهایی داره ماشاا.. . خدا براتون حفظش کنه .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد