رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

رکسانا جون و آتلیه مامان فاطمه

1392/12/25 14:59
نویسنده : مامان جوجو
360 بازدید
اشتراک گذاری

هوس کردم از شما عکسهای آتلیه ای بندازم خنده شما رو لخت کردم و این بلاها رو سرت آوردم .ببخشید مامان روتوش بلد نیست و عکسها رو ساده گذاشتم . خیلی عکس انداختم و نمیشد همه رو اینجا بزارم این شد که تعدادی رو برات گذاشتم . چندتایی هم تکراری هست ولی دلم نمیومد نزارم آخه تو هر کدوم یه جور قشنگی . مامان فدات بشه الهی .

 

سلام دخترم

 

جوجو

 

 

مامان فدای اون دهن بازت بشه

 

جوجو 2

 

 

قربونت بشم من که داری تمرین رقص میکنی اون تو

 

جوجو 3

 

فدای ذوق کردنت بشم من

 

جوجو 4

 

قربون جوجوم بشم که افتاد اون تو و منم تند تند عکس انداختم

 

جوجو 5

 

الهی فدات بشم که انقدر بامزه شدی

 

جوجو6

 

منم درو بستم و میخواستی تلاش کنی بیای یرون

 

جوجو7

 

قربونت برم که تلاشت به نتیجه ننشست و خسته شدی و بیخیال

 

جوجو8

 

الهی دورت بگردم با این دست خوردنت

 

جیگر

 

فدای این شکم گندت بشم من

 

جیگری

 

دورت بگردم که اینطوری رفتی تو فکر

 

جوجه

 

این پاهای کومچولوی دخترمه

 

پاهای جوجو

 

قربون این کف دستت بشم با این خطهای نازش

 

کف دست جوجو

 

وای میخوام دستت رو بخورم که اینطوری گرفتی

 

دست چپ جوجو

 

فدات بشم که جمعش کردی

 

دست

 

قربون این نازو اداهات بشم من

 

عسل

 

فدات بشم که اینطوری ژست میگیری

 

همه کس

 

اینجا هم دیگه خوابت عمیق شد و مثل همیشه 2 دستت بالاس

 

رکسانا

 

اومدم بهت مدل بدم که خودت دستات رو اینطوری کردی

 

جوجو

 

دیگه بیدار شدی و نق زدی و دیگه نشد که عکس بندازم

 

جیگر

 

فدای اون لپ هات بشم من . بقیعه مدل ها باشه برای یه روز دیگه .ممنونم عزیزم که همکاری کردی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فهيمه
25 اسفند 92 19:02
ركساناجون مامان چه بلايي سرت اورد صبركن بزرگ بشي يه سطل بزرگ گيرمياريم ماماني روميندازيم توش تاحالش جابياد تلاش كنه دربياد ببينه مزه ميده كه فكر كنم خيلي حال بده .قربونت بشم اينقدرژستاي قشنگ گرفتي عكسات اينقد نازشده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد