رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

جواب غربالگری دوم

1392/4/18 11:09
نویسنده : مامان جوجو
1,020 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دنیای مامان قلب

راستی جواب این همه سلام مامان به گردنت می مونه ها خنده

جوجوی من ، دیروزجواب آزمایشتو دادم پیک موتوری برام بگیره و گرفت و اومد بهم داد منم 25 وقت دکتر داشتم که هم جواب آزمایشو هم جواب سونوگرافی که باید 20 بدم رو اونروز ببرم نشون بدم ولی مامانی دل تو دلش نبود که مطمئن شه شما سالمی تا خیالم راحت می شد . با اجازت صبح رفتم و وقت گرفتم و منتظر شدم تا برم پیش دکتر رفتم تو برای اولین بار صدای قلب شما رو با گوشی مخصوص پزشکی شنید انقدر بازیگوش بودی که هی اینور اونور می رفتی و دکتر هم هی گوشیشو می چرخوند تا دوباره پیدات کنه و صدا قلبتو بشنوه و منم بشنوم وای که نمی دونی چه لذتی داشت صدا قلبتو قبلاً تو سونوگرافی شنیده بودم ولی با این گوضی اولین بار آروم و ضعیف می زد گفتم چقدر ضعیفه گفت طبیعه هنوز کوچولو خندیدمو تازه گفت خیلی خوبه و سالمه الهی مامان فدات بشه که آرومم می کنی . بعد جواب آزمایشتو دید و گفت سالمه منم ذوق کردم و گفتم خداروشکر و بازم آروم شدم که جوجوم سالمه .بعد گفتم سونوی تعیین جنسیتتو که 21 انداخته و جمعه س بکنه 20 که پنجشنبه باشه و راحت برم . الهی مامان فدات بشه که فهمیدم سالمی زندگی من همیشه سالم باش .اینم که برات گذاشتم آزمایش غربالگری دوم بود که رفتم و دیدم سالمی دوباره خوشحالمون کردی الهی مامان فدات بشه همه هستی مامان و بابا تو هستی .

مامانی می بوستت استرس

سالم بودن جوجو با غربالگری بازم خوشحالمون کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الی مامی آراد
11 تیر 92 17:31
سلام عزیزم آراد جون هم توی مسابقه نی نی شکمو با کد290 شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدین شماره 290 رو به این شماره 20008080200 ارسال کنین
سارا زارع
18 تیر 92 10:10
سلام به آلوچه بابا و مامان هم سر بزن خوشحال ميشم گلم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد