رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

یک روز مانده به حل شدن معما

1392/4/19 11:36
نویسنده : مامان جوجو
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامان قلب

الهی مامان قربونت برم که دلم برات یه ذره شده ، مامان فدات بشه که فردا می خوای خودتو بهم نشون بدی .الهی قربونت برم که یه معمای بزرگ و حل نشدنی انداختی تو شکم مامان و مامان فردا میره سونو تا معما حل بشه البته بازم میگم هر چی باشی می پرستمت ولی آدما کنجکاو و فضولن تا جنسیتو بفهمن . باورت نمی شه روزی 20 نفر ازم میپرسن رفتی سونو ، فهمیدی چیه و هزارتا از این حرفا تازه الان زهره جون دختر عموی بابا زنگ زد به اون هم گفتم فردا میرم و می فهمم یعنی فردا باید یه شارژ 10 تومنی بخرم و به همه از بالا تا پایین شماره های گوشیم اس ام اس بدم که منو کشتن انقدر پرسیدن تازه همه میدونن فردا میرم ولی گفتن تا شنبه نمی تونیم منتظر باشیم تا فهمیدی اس بده منم گفتم باشه . عمه فاطمه هم گفت کی میای از پیش دکتر بیرون چه ساعتی که من همون ساعت بهت زنگ بزنم گفتم خدوم تموم شد زنگ می زنم دایی و مامانی هم همینطور خلاصه که همه منتظرن ببینن جوجویی من چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الهی مامان فدات بشه که ازت هم می پرسم منو گیج میکنی اول بهم گفتی پسملی حالا میگی دخملی یعنی هرچی باشی معلومه بازیگوشی و شیطنت و دوست داری که انقدر منو می پیچونی . خنده

مامان قربونت بره نمی دونی چیجوری منتظرم فردا بشه که بفهمم جو جو یی که با خودم اینور و اونور میکنم دخمله یا پسمله (مرغه یا خروسه )زبان فردا که فهمیدم شنبه هم میام برات می نویسم مامانی از حس و حال خودم و دیگران هم برات می نویسم گلم . مامان فدات بشه که فردا برم ببینمت کلی بزرگ شدی و دلم لک زده برای دیدنت حتی تو مانیتور .

مامانی دوستت داره و میبوستت استرس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرمر
20 تیر 92 11:55
سلام خاله جون حتما مسابقه نی نی شکمو رو دیدی/ ؟؟؟ اگه ندیدی یه سر بیا وبلاگ ما اگه دوست داشتی کد 497 رئ بشماره 20008080200 اس ام اس کن براتون فقط یه پیامک هزینه داره ولی دل یه مامان رو خوشحال میکنی ما هم دعا میکنیم نی نی گلتون سالم و سلامت بدنیا بیاد بووووووووووس اگه رای دادی خوشحال میشم بیای یه سر وبلاگو خبر بدی ممنونم دوست خوبم
مامان محمدرضا
21 تیر 92 13:09
سلام خاله میشه به من رای بدید کافیه 121 رو یکبار به 20008080200 پیامک کنید ازتون ممنونم.با هر خط موبایل یک بار میشه رای داد اگه میشه بیشتر بهم رای بدید ممنون میشم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد