رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

روز سیزده به در

1393/1/25 16:21
نویسنده : مامان جوجو
888 بازدید
اشتراک گذاری

سیزده بدر بابا سرکار بود و من و شما گرفتیم خوابیدیم تا 12 . مادرجون زنگ زد که بیان دنبالم برم پیش اونا و باباجون هم زنگ زد بیاد دنبالمون بریم اونجا ولی من کلی کار داشتم و گفتم کارهامو انجام بدم . ولی دلم خیلی برای مادرجون تنگ شده بود که اونا بعد از ظهر اومدن خونمون .

 

زبونشو

 

اینجا زول زده بودی دایی و زبون درآوردی

 

عزیز من

 

فدات بشم که میخندیدی . دایی و مادرجون کلی برات غش و ضعف رفتند و رفتنتد خونشون .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان جونم (سوگند من)
25 فروردین 93 17:23
سلام دوست گلم من شما رولینک کردم خوشحال میشم سوگندم جز دوستان رکسانا جان باشه
مامان جوجو
پاسخ
سلام . چشم الان لینک میکنم .
مامانه سوگند
30 فروردین 93 15:03
روزتون مبارک دوست گلم
مامان جوجو
پاسخ
منونم عزيزم
عاطی مامان آوینا
6 اردیبهشت 93 13:56
اخخخخ جانم.کجایی رکسانا جون.سرت به شیطونی گرمه خاله؟ خوش و سلامت باشی.
مامان جوجو
پاسخ
فدات شم عزیزم . ممنون
مامان الی
31 اردیبهشت 93 11:20
سلام گلم دختر نازی داری خدا حفظش کنه.خیلی خوردنیه
مامان جوجو
پاسخ
سلام عزیزم ممنون نظر لطفتونه
عاطی مامان آوینا
20 خرداد 93 14:45
سلام عزیزم.نیستید دیگه دارم نگران میشما.امیدوارم هرجا هستید سلامت و شاد باشید و نیومدن و اپ نکردنت بابت شیطونیای رکسانا جون باشه.می بوسمتون.
مامان جوجو
پاسخ
سلام گلم . آره عزیزم سرم حسابی گرم بود . فدات شم . ممنون شما لطف داری . آویخت جونو ببوس . دلم براش تنگ شده .
نی نی عکس
15 شهریور 93 11:37
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد