رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

عروسکهای رکسانا جون

1392/5/20 14:59
نویسنده : مامان جوجو
179 بازدید
اشتراک گذاری

رکسانا مامان سلام قلب

الهی مامان فدات بشه . جیگر من ما برای شما اتاق نداریم بخاطر همین نمی تونم برای شما خیلی چیزا رو بگیرم اولش خیلی ناراحت شدم و دوست داشتم بلند شیم و یک اتاق دیگه به خونمون اضافه کنیم ولی از اونجایی که باباجون و بابایی خیلی برای اینجا زحمت کشیدن و با سلیقه خودم خونه رو مرتب کردند و به ما دادن تازه 2 ماه هم گذشته بود دلم نیومد بلند شیم بعدشم می ترسیدم وسایلم داغون شه و حس و حال جابجایی رو نداشتم این شد که گفتم فعلاً رکسانا خانوم من و باباشو می بخشه تا انشاا.. یکساله شه و ما بتونیم از اینجا بلند شیم و برای رکسانا خانوم اتاقشو درست کنیم .من و مامانی قبل از اینکه شما باشی برای شما عروسک خریده بودیم هر جا می رفتم و خوشم می اومد می خریدم همشون هم متبرک هستند و از مشهد و سوریه و کربلا و مکه برات خریدم فدات شم . هفته پیش رفتم از خونه مامانی برات آوردم بعدش با بابایی رفتیم شاه عبدالعظیم و قفسه خریدم تا بچینم تو اون چون جا ندارم مجبور بودم کم و تو هم بچینم . خونه عمو یعقوب بابایی افطار بودیم باورت می شه رسیدیم خونه از ذوق من و بابایی داشتیم قفسه ها رو وصل می کردیم تازه اگه به من بود می خواستم همون شبونه بچینم بابایی گفت بخواب دیر وقته . خلاصه فرداش برات چیندم البته نخ نامرئی باید بگیرم تا چند تا رو به سقف بزنم حالا هر وقت تموم شد عکسشو برات می زارم .

الهی مامان قربونت بره بامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیرا مامان کیارش
7 شهریور 92 22:22
عزیزم مبارک دختر گلت باشه. منم مثل تو نتونستم خیلی سیسمونی بگیرم به خاطر کمبود جا. اصلا غصه نخور عزیزم ایشالله تا سال دیگه خونه بزرگتر میگیری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد