رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

رفتن پیش دکتر با رکسانا جون

1392/5/26 11:37
نویسنده : مامان جوجو
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رکسانا مامان قلب

جوجه مامانی چطوره ؟ فداش بشم که خانوم شده و حرف گوش کن انقدر دوست داری باهات حرف می زنم تو هم تو جوابم حرکت می کنی الهی قربونت برم من .

سه شنبه بعد از یک ماه دکتر کنعانی قرار بود بیاد و منم می خواستم برم پیشش خیالم راحت شه خاله فائزه هم می خواست بیاد و ببینه این دکتر خوب هست یا نه که اگه خوبه بره پیش این زایمان کنه بعد دختر عمه فهیمه هم گفت اونم میاد منم به بابایی گفتم صبح منو برد و اونجا و خودش رفت منم دفترچمونو تو صف گذاشتم و می خواستم 8 برم که تا اون موقع فهیمه اومد بعد به اون گفتم هم برای من و هم برای فائزه و برای خودش وقت بگیره منم رفتم سرکار زنگ زدم که برم فهیمه گفت عمه بهش زنگ زد و گفت مامان بزرگش فوت کرده باید بره سمنان منم خیلی دلم سوخت آخه دوستش داستم خدا بیامرزتش بعد فهیمه رفت و منم ساعت 10.30 با فائزه قرار گذاشتیم و رفتیم ولی انقدر شلوغ بود با اینکه از صبح هم رفته بودیم وقت گرفته بودیم ولی چون یک ماه رمضون نبود خیلی شلوغ شده بود خلاصه ساعت 12.45 نوبتمون شد و رفتیم . من خوابیدم رو تخت و اومد صدای قلب قشنگتو شنید و دکتر وضعییت شما رو سنجید و گفت نسبت به 22 هفته وزنش خوبه . گفتم خداروشکر . بعد یک عالمه سئوال نوشته بودم و همه رو ازش پرسیدم و همه رو با خونسردی کامل جواب داد خیلی دکتر خوبیه و ماه من خیلی دوستش دارم کلی اطلاعات گرفتم و کلی پرس و جو تا یک دکتر خوب برای رکسانا جونم پیدا کنم که سختی نکشه و .... گفتم روزی 2 تا بستنی می خورم گفت اگه قندت بالا نره عیب نداره اگه بسوزونی عیب نداره گفتم روزی 60 پله بالا میرم گفت ماشاا.. گفت مواظب باش مخصوصاً پایین میای بعد برای 6.2 برام آزمایش قند نوشت . گفت حرکاتاشو حس می کنی گفتم بله خیلی واضح الهی مامان فدات بشه . اونروز رفتم خونه پله ها رو شمردم 64 بود .

راستی دوشنبه با دختر دایی معصومه و شما رفتیم استخر سوریان انقدر حال داد کلی حال کردی من شنا می کردم و شما تو شکم من شنا می کردی . اینم بگم دیگه همه متوجه می شدن همش می گفتن حامله ای ؟ می گفتم بله . می گفتن عیب نداره می گفتم نه اتفاقاً خیلی هم خوبه . خلاصه خیلی خوش گذشت .

مامان فدات بشه فعلاً عزیزه دلم بامن حرف نزن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد