رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

اولین سونوگرافی

1392/4/18 10:52
نویسنده : مامان جوجو
240 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دنیای من قلب

الهی مامان فدات بشه الان که دارم برات می نویسم 15 هفته و 2 روز که با شما هستم قربونت برم.

تاریخ 8/2/92 دکتر برام آزمایش و سونوگرافی نوشته بود من و بابایی صبح ساعت 7 رفتیم آزمایشگاه ری تو سه راه ورامین آزمایشگاه خوبیه بعد نشستیمو آزمایشمو دادم بعد آدرس سونوگرافی خوب پرسیدیم و آدرس سونوگرافی دکتر علیزاده تو خیابان پیلغوش رو بهمون دادن منم تعریفشو از قبل شنیده بودم خلاصه اولین باری بود که می خواستم برم سونوگرافی ،من و بابایی و شما با هم بعد از اینکه آزمایشو دادیم رفتیم اونجا نشستیم و وقت گرفتیم بعد بابایی دید دیرش می شه بابا رفت و من و شما منتظر بودیم حس خوبی داشتم می خواستم شمارو ببینم نوبت من شد و رفتم تو دکتر آقا بود رفتم دراز کشیدم و گوشیمو روشن کردم که هر چی هست و ضبط کنم و مال بابایی و بعداً هم مال شما بزارم تا بشنوی ، من شما رو مثل ماهی تو شکمم دیدم . الهی قربونت برم که با اینکه اصلاً معلوم نبودی ولی بازم مامان ذوقش و کرد و قربون صدقت رفت . تازه ضربان قلبتم شنیدم انگار دنیا رو بهم دادن . بهترین و دلنشین ترین صدایی که تو عمرم شنیدم . همه چی خوب بود و منم کلی دعا کردم که همیشه صحیح و سالم باشی و سالم و صالح بدنیا بیای فدات شم  . شب صداتو مال بابایی گذاشتم شنید انقدر ذوق کرد .عکس سونو گرافی رو برات گذاشتم عزیزم اولین عکس ، عکسی که تو توش دیده شدی مثل یه بچه ماهی کومچولو که خیلی ریزه فقط نشون داد که تو هستی ، عکس دوم همونطور که میبینی هی دایره دایره داره صدای قلبت بود که مامانی می شنید بهترین و دلنوازترین و شیرین ترین صدایی که تو کل عمرم شنیدم این صدا بود اونجاهایی که دایره گذاشته قلبت می زد الهی فدای خودتو و صدای قلبت بشه مامانی . به بابا هم این عکسا رو نشون دادم با اینکه قشنگ معلوم نیست ولی کلی ذوق کرد .

فعلاً خداحافظ فدات شم می بوسمت زبان

قربونش برم از جوجو هم کوچولوتره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاطفه
1 تیر 92 11:17
سلام ان شاالله که نینیت سالم و صالح بیاد بغلت.....راستی دخمله یا پسمل؟؟؟؟؟اگه موافقی تبادل لینک کنیم.
مامان جوجو
8 تیر 92 8:43
سلام ممنونم مرسی . هنوز نرفتم سونو 21 این ماه میرم معلوم شد حتماً خبر می دم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد