رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

بازم حمام رکسانا جون

1392/11/15 14:25
نویسنده : مامان جوجو
227 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه شب می خواستم ببرمت حمام ولی داشتیم با بابا فیلم می دیدیم بعد گفتم شنبه می برمت. شب باهات بازی می کردیم تو هم ذوق می کردی و دل ما رو می بردی . اون زبونت بخورم من که اینطوری آوردیش بیرون .

اینجا برقا خاموش بود و می خواستیم بخوابیم تو هم وروجک شده بودی

 

شیطنت رکسانا جون

 

بالاخره بعد از کلی شیطنت اینجا خوابت بردطبق معمول دو دستت بالاس خوشمزه

 

رکسانا جون خوابید

 

شنبه شب دوباره بردمت حمام . طبق معمول دختر خوبی بودی و تو حمام آروم با مامان بازی می کردی .تا اومدیم بیرون لباسهاتو تنت کردم خوابیدی . بابایی می خواست قطره بهت بده هرکاری کردیم دهنت و باز نمی کردی و لبهاتو سفت فشار می دادی من و بابا هم به لجاجتت می خندیدیم تا نیم ساعت بعد که بیدار شدی و قطرتو بهت دادیم و بعد خوابیدی . الهی فدات بشم من که می برمت حمام میای کلی سفید میشی .

اینم عکست بعد از حمام که سریع خوابت برد

 

رکسانا جون بعد از حمام

 

قربون اون لپت بشم من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد