رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

رکساناجون و بازی با مامان

1392/11/15 14:37
نویسنده : مامان جوجو
187 بازدید
اشتراک گذاری

رکسانا جون روز به روز بزرگتر و خانمتر میشه . الهی من فداش بشم که خیلی تیز و بازیگوشه ماشاا... یکشنبه با مامانی بازی می کردی و شیرین کاری می کردی بعد مامان لی لی لی لی حوضک را برات خوند و با هم بازی کردیم بعد تو هم خوشت اومد و دوست داشتی دست مامان و بگیری و تو بخونی . الهی فدات بشم که دست مامان بزرگ بود و برای تو سنگین بود و تو تعجب کرده بودی . قربون اون دستای کوچولوت بشم من که کلش اندازه انگشت کوچیکه من هم نمیشه .

اینم عکست وقتیکه دستمو گرفتی

 

رکسانا و لی لی حوضک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شادی
15 بهمن 92 14:58
سلام عزیزم اگر چیزی واسه نی نی نازت لازم داری یه سری به وب من بزن
مامان جوجو
پاسخ
سلام ممنون ولی هر چی وب شما رو میزنم باز نمیکنه .
عاطی مامان آوینا
15 بهمن 92 15:05
سلام قدم نو رسیده مبارک.چقدر رکسانا جون بامزه و دوست داشتنی هزار ماشاالله. عزیزم دخترامون همسنن تقریبا.خوشحال میشم من رو هم لینک کنی من با اجازه شمارو لینک کردم
مامان جوجو
پاسخ
سلام گلم . فدات ممنون نظر لطف شماست . من هم شما رو لینک کردم . هزار ماشاا.. آوینا جون خیلی نازه . براش حتماً اسفند دود کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد