رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

رکسانا جون و دیدن نی نی

1392/11/16 17:59
نویسنده : مامان جوجو
249 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چهارشنبه با مامان جون قرار بود بریم خونه دوستش دیدن نوه ی اون آخه عروسش با من باردار بود و الان بچش 26 روزش بود .من شما رو حاضر کردم تا بریم . بعد گفتم تا مامان جون اینا بیان ازت عکس بندازم .

حاضر شدن رکسانا

اینجا هم گذاشتمت رو مبل و باهات حرف می زدم شما هم می خندیدی .

خنده رکسانا

همینطوری برای مامان می خندیدی .مامان فدای خنده هات

خنده

بعد بافتنی تنت کردم که آماده باشیم گرمت شد و زدی زیر گریه .

اینم عکسش

گریه رکسانا

الهی فدات بشم من که طاقت گرما نداری .

مامان جون زنگ زدکه بریم پائین . قرار بود ناهار بریم ساعت 12.30 باباجون اومد دنبالمون و با عمه فاطمه و مامان جون و شما رفتیم خونه خاله شهربانو . بچشونو دیدیم ماشاا.. یه پسر پشمالو و کومچولو بود . شما هم طبق معمول بچه خوبی بودی و اذیت نکردی . بعد از ناهار من شما دوتا رو گذاشتم پیش هم و ازتون عکس انداختم.

رکسانا و امیر عباس

قربونت برم که همش به دوربین نگاه می کنی .بعداز ظهر هم باباجون اومد دنبالمون و اومدیم خونه .مامان جون گفت شام بریم اونجا ولی چون احتمالاً فردا می خواهیم بریم سمنان اومدیم خونه که وسایلمونو آماده کنیم . شنبه هم اومدم عکسهای سمنان و می زارم . انشاا..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فهيمه
17 بهمن 92 13:42
الهي دورت بگردم خاله جون اينقدر نازميخندي.ماماني اينقدر جوجومونو خوشمل ميكني چشم نخوره .خيلي مواظبش باش وهرجاميبريش اسفند دود كن براجوجومون
عاطی مامان آوینا
18 بهمن 92 12:41
اخی نازی چه خوشگل نشسته...تا چند وقت دیگه حسابی خانوم میشه و خودش دیگه می شینه.من که خیلی منتظر این لحظات هستمعزیزم برات خصوصی می ذارم.
مامان جوجو
پاسخ
فدات شم مرسی .دیدم عزیزم ممنون . چشم حتماً . خیالت راحت عزیزم به کسی نمی دم .
yasaman
27 بهمن 92 16:05
aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam cheqade nanaz shodiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii un nini siahe kie pishet ajijam. in tarafa umadi bgo biam bbinamet dokhmaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
مامان جوجو
پاسخ
سلام یاسمن جون . چشمات ناناز میبینه . قربونت برم . اون پسره نوه ی یکی از دوستای مامان ثریاس . چشم حتماً بهت خبر میدم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد