رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

بازم رکسانا جون و حمام

1392/11/19 19:17
نویسنده : مامان جوجو
162 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه ساعت 5 رسیدیم و گفتم اول برم حمام بعد من رفتم حمام و بابایی شما رو نگه داشت بعد بابا رو صدا کردم تا شما رو بده . جیگرتو بخورم که انقدر نازی و مثل ماهی میمونی . لگن و پر از /اب کردم و شما رو گرفتم تو اب انقدر قشنگ پا می زدی ایندفعه دست هم بهش اضافه کردی و خیلی خوردنی شدی منم به بابا نشون دادم و اونم کلی ذوق کرد و دوتایی کلی به کارهات خندیدیم حیف که نمی شد فیلم بگیرم خیلی جیگر تو آب دست و پا می زذی . فدات بشم که می خوای مثل مامانت ورزشکار شی . انشاا...بعد آوردمت بیرون و شیر خوردی و خوابیدی .

 

رکسانا جون

 

اینجا با این که خسته شده بودی ولی باهات حرف می زدیم میخواستی بخندی .

 

رکسانا جون

 

بعدش هم خوابیدی گلم . ولی شب خوب نخوابدی و نمی دونم دلت درد می کرد که بیقرار بودی و گریه می کردی بابا بیدار شد و گفت بچه چشه گفتم فکر کنم دلش درد میکنه . بعد خوابیدی ولی هر روز تا 11 می خوابیدیم که امروز نذاشتی چون بیتاب بودی و بیدار بودی منم تا شما نخوابی نمی خوابم الان هم خوابیدی ولی من کار دارم و نمی تونم بخوابم .انشاا.. هیچ وقت مریض نشی و هیچ جات درد نگیره دخمل گلم . بیخوابی مامان عیب نداره وقتی میبینم راحت خوابیدی انگار تمام خستگیهام بیرون میره .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میهن استار
19 بهمن 92 19:09
محصولات جدید آوردیم حتما ببینید http://mihanstare.ir
خاله نغمه
20 بهمن 92 0:39
رسیدن بخیر..ایشالله همیشه مسافرت باشین وشادشاد
مامان جوجو
پاسخ
قربونت برم . فدات همچنین .
محدثه
20 بهمن 92 21:22
وای خیلی جیگر شده دلمون تنگ میشه براش از طرف من ببوسش عزیزمممممممممممممم
مامان جوجو
پاسخ
قربونت . چشم حتماً
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد