رکسانا رکسانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

جوجو

رکسانا و آیسانا

رکسانا جون و فیس بوک

1392/12/10 16:00
نویسنده : مامان جوجو
752 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر من خوب خوابید و جمعه صبح مثل همیشه بابا علی رفت فوتبال و من و شما قشنگ خوابیدیم و بعد با هم بازی کردیم تا بابایی بیاد . بابا اومد و ناهار خوردیم و بعد بابایی با شما بازی کرد . ما به اسم شما میریم تو فیس بوک و با دوستان و فامیل در ارتباط هستیم . عمو میثم یه گروه درست کرده به اسم دوسیب و خواسته که هر مطلبی که میزارن در مورد قلیون باشه .بعد بابا گفت لباسی که خاله برات خریده رو تنت کنم. منم لباسهای شما رو درآوردم تا اون لباس و تنت کنم .

 

لخت رکسانا

 

بعد بابایی شما رو به این حالت درآورد

 

جیگر مامان

 

این قلیون تزئینی و من برای بابایی از مشهد سوغات آوردم و بابایی گذاشت و شما هم نامردی نکردی و قشنگ کرفتی دستت . بابا چندتایی ازت عکس انداخت و این عکس شما رو گذاشت تو فیس بوک که خیلی هم خواهان پیدا کرد و خیلی ها نظر گذاشتند . من خودم هم عاشق این عکسهات هستم .

 

رکسانا جون

 

عاشق این عکست هم هستم قشنگ لم دادی رو دستت و قلیونو قشنگ گرفتی تازه آب دهنت هم راه افتاد .فدای تو بشم من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فهيمه
11 اسفند 92 12:02
عروسك از الان رفتي توفاز قليون عشقم بزرگ شي نميشه جلوتو گرفتا عشقم.
مامان جوجو
پاسخ
نه خاله جون چون میدونستم تزئینی منم گرفتم دستم
عاطی مامان آوینا
13 اسفند 92 16:27
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو می باشد